søndag den 6. januar 2013

Sove sove sove......

For pokker. Jeg sov hele dagen igår, og kom først ud af sengen kort inden aftensmad. Jeg er så forfærdelig træt for tiden - igen. Jeg har rigtig mange perioder hvor jeg bare er træt HELE tiden. Idag kom jeg først ud af fjerene kl 15. Det er sindsygt, synes jeg og jeg er virkelig ikke stolt af det. Men jeg kan ikke sove om natten, før kl. lort og så på et eller andet tidspunkt i løbet af et døgn skal man jo sove. Fuck jeg ville ønske jeg havde noget mere rygrad, men det har jeg ikke. Når jeg har behov for at sove, så sover jeg og det hele går i stå. Både manden og jeg er skide trætte idag og det er som om det hele bare er så tungt og sønnen føles bare.... åh, det er altså ikke nemt. Øv hvor kan man skrive mange negative ting og øv hvor hjælper det ikke en dyt lige nu. Jeg kan slet ikke have tv og snak idag, jeg kan ikke forholde mig til hele tiden at skulle svare et barn, gud, hvor taler de egentlig meget nogen gange.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar