søndag den 6. januar 2013

10. december 2006

Jeg har ikke skrevet noget længe. Ved ikke helt hvorfor. Jeg startede på xxxx fordi jeg gerne ville ud af kontanthjælpen. Men nu er jeg ikke så sikker længere. Faktisk ønsker jeg mig bare at være i fred. De behøver måske ikke give mig førtidspension, bare de vil lade mig være. Jeg fandt et gammelt stykke papir fra Ringe kommune, en statusrapport. Min diagnose er ”Emotionelt ustabil personlighedsstuktur, borderline type”. Faktisk havde jeg glemt alt om den indtil den dag. Så da det ved et tilfælde dukkede op, gik jeg på nettet og fandt en masse om det, som jeg printede og det har jeg vist xxxx og xxxx. Min sagsbehandler skal også have det at vide.
Jeg er dødtræt af at være som jeg er. Jeg er personlighedsforstyrret, og det giver mig problemer. Jeg hader at være alene, når manden skal nogle steder hen uden mig. Jeg føler mig skidt tilpas med det og jeg hader mig selv for det.
Jeg hader at jeg er så ustabil at jeg skifter humør flere gange om dagen.
Jeg er ikke særlig glad for mig selv. Hvad godt er der ved mig?
Jeg hader at jeg altid er så negativ, irriteret, har lavt overskud, overblikket er dårligt.
Jeg hader mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar