søndag den 6. januar 2013

26. februar 2007

Jeg har ligget vågen 1 time i nat og spekuleret på mormor og mor. Jeg er så forvirret over det hele. Jeg vil gerne have mor tilbage i mit liv, men jeg er nok bare bange for at komme til at træde ved siden af. Det hele er så svært og optager mine tanker 100%. Energien er ædt op, så A er gået alene med børnene i dag og kommer nok til det i morgen igen, jeg tror at det kræver at der kommer noget styr på hvad der skal ske med mormor og forholdet til mor skal udredes, før jeg igen kan slappe af i hovedet og få tankerne til at køre i en anden retning. Det er trættende og opslidende, men jeg kan intet gøre for at hinde det. Det her er stækt og har sine egne kræfter og vilje.
Det er som om mor vil have mig til at love at jeg aldrig vil såre hende igen, før hun vil lukke mig ind i hendes liv igen.
Det løfte vil jeg jo aldrig kunne give hende, for livet er uforudsigeligt. Præcis lige som hun heller ikke kan give mig det løfte.
Ingen ved om nogen af os vil kunne holde det før livet er slut.
Så er dagen slut. Min plan er at besøge mormor i morgen, hvis der er energi til det. Det håber jeg selvfølgelig meget på der er. Jeg vil købe et blad med at læse lidt i. Jeg ved dog ikke om jeg vil kunne klare at være afsted hele dagen. Ellers må jeg tage hjem til middag.
Jeg håber ikke jeg vågner og spekulerer igen i nat. Vi kom for sent op fordi vi sov fra alarmerne. Det var ikke så godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar