søndag den 6. januar 2013

25. februar 2007

Det har været en svær weekend. Mormor faldt natten til fredag og brækkede højre hofte. Hun ligger nu på Svendborg sygehus. Jeg fik det at vide af Jens fredag kl 10.
Vi besøgte hende i går, hvor hun sov det meste af tiden og vi havde stort set ikke kontakt med hende.
I dag blev hun sat op af nogle portører, mens vi ventede udenfor på at få lov at gå ind igen. Hun er ked af det og har det slet ikke spor godt. Det er så svært at se hende have det på den måde. Hendes største ønske er nok bare at komme hjem, men lige nu er det desværre umuligt. Jeg har mine tvivl på om hun nogen sinde kommer det mere. Jeg vil have min mormor tilbage.
Mor var på besøg i går samtidig med os. Vi snakkede om at masse. Jeg kan ikke huske ret meget af det. Jeg tror gerne hun vil have mig i hendes liv, men hun er bange for at jeg skal såre hende igen. Jeg vidste egentlig ikke at jeg betød så meget at jeg kunne såre hende, for det må det jo betyde. Det er lidt svært lige nu at forholde sig til at tingene måske ser anderledes ud end jeg længe har forestillet mig. Mit billede af verden har pludselig ændret sig meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar