søndag den 6. januar 2013

11.januar 2007

Klokken er 00.00 nu og jeg er lige gået i seng. Dvs. jeg sidder her og skriver. Har snakket en del med K på det sidste, der er godt nok mange ting han er ked af og der er ikke noget af det jeg kan hjælpe ham med. Jeg kan ikke lave om på hans situation, kun give ham en at snakke med, jeg vil tro det er bedre end ingenting.
Jeg selv har det bedre i dag, måske er det medicinen der begynder at hjælpe nu? Jeg tror jeg skal prøve at tage pille nr. 2 når jeg går i seng, så virker den mens jeg sover. Det ville stadig være uoverskueligt at skulle passe et arbejde. Pyha. Måske skulle jeg give min læge en kopi af den tekst min sagsbehandler fik? Er der nogen der mangler at få den? Hvem skulle det være?
Jeg har ondt i ryggen. Jeg har siddet for længe og i en dum stilling i min stol.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar