søndag den 6. januar 2013

9. marts 2012

Jeg har noget brok jeg må af med.

Egentlig burde jeg ligge i min seng.

Jeg har skændtes med min mand idag, det er ikke særlig sjovt. Det var bare en af de der dage hvor alt jeg siger er lort og jeg kan ikke finde ud af at sige noget som helst rigtigt. Så udløser det altså skænderier, og det gang på gang idag. En rigtig lortedag lige på det punkt. Sådan er det så bare, hvad kan jeg lære af det, tænke mig om en ekstra gang før jeg åbner munden, er det dumt det jeg vil sige, så lad være med at sige noget. Sådan er det at være Borderliner og at have dystymi. Jeg har bare lortedage, jeg siger bare tingene ligeud, råt for usødet, jeg er stridbar, jeg kan slet ikke lade være når jeg føler mig provokeret.
Jeg ville sådan ønske at det var anderledes. Jeg er bare sådan, sådan har jeg faktisk altid været. Hvis bare min mand for fanden ikke var så skide latterligt barnlig! Det er så provokerende, det pisser mig virkelig af totalt meget. Jeg hader det, det er en side af min mand som jeg godt kunne undvære. Men jeg har jo giftet mig med ham med hud og hår og det står jeg ved. Punktum.
For fanden!
Hvis bare han ikke var så satans konfliksky. Han stikker hovedet i busken hver gang jeg vil tale med ham om noget der er bare en lille smule seriøst eller alvorligt. DET ER SÅ IRRITERENDE!!!!!! BLIV NU VOKSEN MAND!!!
Du kan ikke rende væk hver gang det bliver svært resten af dit liv, Kom nu ind i kampen, mand, tag dit ansvar for vores økonomi sammen med mig. Tag dit ansvar for vores parforhold sammen med mig. I stedet for bare at flygte! Det er så nederen, nitten, LORT!
Jeg er så fyldt op af irritation over min mand at jeg tror jeg eksploderer snart.Jeg føler mig fyldt til bristepunktet. jeg ved ikke længere hvad jeg er fyldt af, det er bare det hele, hele den måde det skal køre på. Det går nok, vi får se, det ordner sig, blablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Hold nu kæft, din idiot.
Og så glemmer han ALTING! Det er ikke bare nogle ting, det er virkelig ALTING!!!!!!!!! Hvis ikke han gør de ting han skal lige med det samme som han skal, så glemmer han det og man skal minde ham om det 10000000000000000000000000000000000000000000000000 gange, før han gør noget ved det og så er manden jo nået at blive så edikkesur på mig fordi jeg har sagt alting 1000000000000000000000000000000000000000000000000 gange til ham og så skændes vi om det eller jeg bliver skide irriteret på ham og blir fyldt op af det. Jeg er så træt af det og jeg vil gerne ændre på et eller andet, jeg ved ikke hvad eller hvordan.
Jeg var så tæt på at råbe ham ind i ansigtet idag at jeg ville skilles fordi jeg ikke kan holde ham ud mere, jeg var så gal, så vred, så frustreret, så IRRITERET! Jeg gik ud på trappen og skreg ud i luften i stedet indtil der ikke var mere luft i mine lunger, jeg skreg bare sindssygt højt.
Han forstår ikke hvorfor vores sexliv ikke fungerer. Det gir perfekt mening for mig nu, for hvem fanden gider sex med en der irriterer en så meget som han gør? Han er jordklodens så absolut mest irriterende menneske!
Og jeg elsker ham over alt på jorden! Jeg vil gøre hvad det skal være for at få det til at fungere. Jeg har giftet mig med ham fordi jeg elsker ham og jeg har givet ham mit ord i kirken, jeg vil være gift med den mand til den dag jeg dør.
Han gør mig bare så træt.
Hjælp mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar