søndag den 6. januar 2013

2. marts 2007


Jeg fik besøgt mormor i går og bagefter tog jeg på besøg hos mor. De er flyttet. Det er et gammelt hus de har gjort en del ved, men mangler stadig meget. Egentlig forstår jeg ikke rigtig hvorfor de flyttede, men det er jo heller ikke min sag. Men hvis de har det godt med det, så er det jo fint.
Jeg har overvejet at lave et album med billeder til mor, så de kan få lidt indtryk af de første år af børnenes liv. Det mangler de jo. Det føles godt og helt rigtigt at have fået kontakt igen. Det er bare lidt ærgerligt at det lige skule være i anledning af at mormor er kommet il skade, men sådan er det altså bare.
Vi var i Bilka i går. Mor købte blomster til den helt store guldmedalje og slik til ungerne. Hun og xxxx var med hjemme og se børnene i går efter vi var i Bilka og det syntes mor var rigtig dejligt. Nu skal hun lige øve sig lidt på at være mormor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar